fredag 29. januar 2010

Drømmer til nytt barnerom!

Når vi eventuelt får innredet i kjelleren, skal vi gjøre kontoret om til lillesøster sitt rom. Det er mange fine barnesenger der ute, og jeg her er noen av favorittene:

tinyshop.no
Kilisenga er vel egentlig favoritten. Ser det er mange bloggere der ute som har den, og jeg er pittelitt misunnelig =) Den er foreløpig litt for dyr til at jeg våger meg utpå. Skulle kjøpt den til vår førstefødte så hadde det vært greit...he he, men det er for seint..

babyshop.no
Senga fra Leander og synes jeg er ganske så fin.

stokke.com
Så har vi jo Stokke Sleepi. Nydelig seng med mange muligheter og kombinasjoner.

Alle disse er forholdsvis dyre, så om en er jakt på noe litt billigere, er jo dette et godt alternativ:

Bildet er funnet på finn.no og er noe for de som bor i nærheten av Lierskogen.
Har egentlig mest lyst på Kilisenga, men en gammel skuvseng som jeg kan pusse opp er et veldig godt alternativ. Hva syns du, og hva er din favoritt?

3 kommentarer:

  1. Hadde jeg fått baby nå, hadde jeg nok også valgt kilisenga. Den er aldeles lekker. Man vi har 2 stk Sleepi fra Stokke som vi også er veldig godt fornøyd med. Selv 4-åringen har sin fremdeles.
    Vil forresten si at jeg liker bloggen din. Og de turkise gardinene er sååå lekre. :-)

    SvarSlett
  2. Fine senger du viser! Vi kjøpte kilisenga da vi flyttet inn i høst. Er storebror som bruker den, og lillebror har arvet sprinkelsenga fra Brio. Som han skal bruke når han en eller annen gang "flytter ut" av vår seng:) (Og det blir nok ikke med det første)

    SvarSlett
  3. Dere er heldige som har den. Jeg tviler på at jeg kommer til å kjøpe den. Blir nok litt for mye penger å bruke på barneseng for meg. Men det er jo lov å drømme. =)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails