torsdag 15. april 2010

Joggebukse.

Har jammen fått sydd ei bukse i dag. Til tider ble det veldig travelt, med vesla på fanget mens jeg prøvde å sy noen sting. Fant ut at det var ganske håpløst, så da ventet jeg heller til jeg fikk litt ledig tid mens hun sov.

Det ble en grønn bukse med gule detaljer på.


En bukse som er veldig god å vokse i.
Har en ribben helt ut kan en ha den lenge. Når en er litt mindre bretter en ribben inn så den slir slik:


Bak er det....gjett to ganger...

En elefant...



Forstår meg ikke helt på mønsteret da. Har sydd den i str 86 som er 1,5 år. Den passet jo nesten til storebror som er 3,5 år. Så den som måtte opp og klippe av en del i livet, det var meg!
Synes fremdeles den er veldig stor, så vil tippe den er mer 2-3 år i størrelsen. :(

4 kommentarer:

  1. Herlighet så flink du er! Jeg er kjempeimponert!!!
    Satt faktisk og lurte på om jeg skulle prøve meg på ei joggebukse her om dagen... Men vet ikke om jeg tørr å begi meg ut på noe så avansert:)
    Men du - når du bruker slikt ribbestoff, har du ikke strikk inni da? (Sikkert teit spørsmål:))

    Så må jeg jo gratulere med dagen din som har vært! Så ut som om du fikk veldig mange fine gaver!:) Håper du koste deg!

    Og tusen takk for de fine kommentarene du legger igjen inne hos meg! Er alltid like koselig! Desverre er jeg ikke alltid så flink til å kommentere rundt omkring. Rekker å skumme gjennom en del innlegg, men så er det ikke alltid jeg rekker mer.

    Nå ligger det noe til deg inne hos meg:)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Kjempefin bukse!!
    Skal si du er flink:)
    Tusen takk for koselig hilsen:)
    Prisene på de rimligste stolene er 495,- og bordene begynner på rundt 1290,- pr stk.
    Ha en fin dag i morgen!
    Klem Anita

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails