fredag 9. april 2010

Min ønskeliste...

Jeg har snart bursdag. Ikke noe rundt tall, men hele 28 år gammel. Jeg føler at jeg mentalt har stagnert på 23 år, og tar meg rett som det er å skrive feil alder på jobbsøknader m.m. Vims, jeg?? Dette året måtte jeg spørre broren min hvor gammel han ble for å sjekke at jeg ble 28 og ikke 27, var litt i tvil og vet jo at han er to år eldre enn meg...he he kunne jo evt. vare regne utfra fødselsdato, men det er jo stress...

Ja, ja, det jeg trenger meg er nye bukser og litt fine klær...det jeg ønsker meg er en annen ting...og det kommer her:
gult DLM bord fra Hay

Flowerpot av Verner Panton


Spisebordstol fra Eames (trenger jo flere, men kan jo ikke være storforlangende heller...tihi..som om jeg ikke er det med de dyre tingene jeg ønsker meg...ja, ja det er jo lov å prøve seg.


The dots fra Muuto


Kubo lysestake


Gjøkur fra Bolia


Oljelykter til å ha ute fra Menu


Vase og skål fra Kähler.



Slike wallstickers fra Ferm Living (bilder hentet fra toispann.no)


Fargerike knagger som også kan kjøpes hos toispann.no


Såpedispenser fra vipp


 Eames Hang it all fra Vitra


Klokke som kan kjøpes på dubuy.dk

Og til slutt en tulipanvase fra Ittala.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails