mandag 3. mai 2010

Det er deilig å være norsk i Danmark!


Jommen er danskene heldige! De har så mange pene butikker og så mye pent å få tak i. Så er jo landet veldig fint også da, må legge til det ;) Naturen minner jo litt om Jæren!

Uansett så kom jeg over den danske nettsiden Ilva. En møblekjede de har i Danmark. Ligner kanskje litt på Living her i Norge. Der var det mye pent! Hadde hatt trøbbel med å begrense meg der ja. Prisene er ikke så værst heller. Deler litt...eller en god del av det her med dere.
Stilige sofaer. Den ssite her kunne jeg tenkt meg om jeg kunne skiftet ut beina på den.
Sett med sofabord med mulighet for oppbevaring. Stilig!




Lampeskjerm

De kuleste hyllene er nok det som falt mest i smak. Finnes i mange farger.


Sidebord med hylle på skrå.
 

 
Bordskåner for glass.

Gulvteppe.




Mye treleker til barn. Søte mat- og matlagingsprodukter.


Flere flotte puter.

Ha en god natt!


5 kommentarer:

  1. Så mange flotte ting!! Likte spesielt lampene i sterke farger :)

    SvarSlett
  2. Mye fint der ja:)
    Og Danmark er flott! Har vel strengt tatt ikke vært så mange steder... Men er iallfall stor fan av København!
    Og jeg ser for meg at det blir noen Danmarksferier de neste årene:) Er jo et flott feriemål med små barn!

    God natt til deg også!
    Huff... klokka nærmer seg elleve. Skal jeg fungere sånn noenlunde i morgen er det vel bare å finne senga:)

    SvarSlett
  3. Ja, enig, Ilva er min favorittvutikk, de har så mye fint. Synd det er langt dit, nærmeste er i Danmark eller i Malmø i Sverige.

    Klem Elizabet

    SvarSlett
  4. Gosh.. her var det myye jeg likte fra hyller og sofa til lamper:)

    SvarSlett
  5. Har sett mange produkter fra ILva brukt i danske innredningsmagasiner, så dette er utvilsomt ting som både er trendy, men også overkommelige i pris (=en fin kombinasjon)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails