søndag 30. mai 2010

Om jeg kunne velge...

I mangle på kreativitet for tiden, sliter jeg litt med bloggingen. Kanskje dere har merket det? Hi hi

Uansett i mangel på annet å finne på så tenkte jeg at jeg kunne slenge meg på NIBs utfordring og sette opp en liste over ting jeg ville kjøpt om jeg hadde ubegrensede midler. Jeg er jo ikke med i NIB siden jeg blogger litt for mye om andre ting enn bare interiør, som f.eks. det å sy barneklær, men jeg tenkte jeg kunne slenge meg med på utfordringen likevel.

Jieldè Loft lampe.

Svanen av arne Jacobsen.

Collage fra Louis Poulsen.

Pinocchio fra Hay.

Klarte ikke holde meg til tre ting, og fremdeles er listen lang.
Føler liksom jeg har vært innom disse tingene før på bloggen min...hmm!
Så vet jo sikkert de fleste leserne her inne nå at jeg ønsker meg spisestuestoler fra Eames.
Ja, ja jeg er sikkert 40++ før jeg får råd til alt dette ;) 

Likevel: Aller størst er ønsket om å innrede kjelleren (stendre opp vegger, isolere, gipse, sparkle, male, legge gulv, liste, sette inn dører osv.), og helst betale folk til å gjøre det slik at vi slipper ;)

1 kommentar:

  1. Jo da, takker ikke nei til verken svanen, lampen fra LP eller teppet jeg heller :-)

    Stod og holdt på teppet i Oslo en helg nylig, men det ble ikke til at vi kjøpte det.
    Vet ikke helt hvorfor, men er jo greit å komme seg i hus først og se om det passer der jeg ser for meg i dag.

    Ha en fin dag, og takk for søt kommentar :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails