fredag 11. juni 2010

Nå får jeg vel så hatten passer!

Har lidd av sytørke den siste tiden. Men i ettermiddag fikk jeg sydd min første solhatt. Det vil si, den er ikke til meg, men til Vesla! Brukte retro stoff jeg har fått, og noe kjøpt på Fretex. Blir spennende å se om den passer. Må vel sy på noen snorer også tenkter jeg. Hatten kan vrenges og brukes på begge sider. 


Ellers så prøver jeg litt nye bakgrunner og slikt her på bloggen. Bær over med meg. Jeg finner nok ut hvordan jeg vil ha det snart.
Tar gjerne i mot tips også! 

Ha en strålende helg! 

2 kommentarer:

  1. Så skjønn hatt!!:) God helg!

    SvarSlett
  2. Herlig hatt, lurer på om jeg ikke må prøve meg på solhatter til småjentene jeg også. Får iallefall lyst, når jeg ser denne

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails