onsdag 28. juli 2010

Fine rom.

Litt stille her for tiden, da sommeren nytes ute og dagene raser av gårde.
Har fått lest litt i boligmagasinet, og der var det mye fint...som vanlig.
Vil dele et par bilder med dere som jeg likte godt. Bildene er tatt rett ut fra bladet, så ikke den beste kvaliteten.

Elsker den lilla tapeten fra Ferm Living. Vil ha den i kjelleren. Likte hele bildet kjempegodt. Trefargen mot det lilla, den lilla lampen, de turkise eskene, ja alt!  


Den gule lampen og de gule brettene lyser mot meg! Vil ha, vil ha! ;)
Skulle ønske jeg kunne finne noe sånn på min lokale bruktbutikk! Sukk!

3 kommentarer:

  1. Boligmagasinet er alltid inspirerende!! Takk for koselig kommentar og råd ang både barneromsfarger og sånn telle besøkende - greie. Blir nok rødt, orange og gult med litt grønt på jenterommet sånn i førsteomgang, ellers er jeg veldig glad i lilla, så når hun blir litt eldre skal jeg prøve å svinge utenom ved hjelp av det :)

    Kos deg i solen med interiørinspirasjon :)

    SvarSlett
  2. Flott inspirasjon. Ang. IKEA lansering: jepp, vi skal også sammen med IKEA. Gleder oss til å treffe deg.

    SvarSlett
  3. Det bildet med det gulet var helt rått! Tror jeg må ha mer gult:)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails