lørdag 31. juli 2010

Rydding og fundering!

Da har vi begynt å rydde kjelleren slik at vi kan begynne å jobbe med å innrede de ulike rommene. Og for en jobb! Jeg lurer bare på hvem som har rotet så mye der nede!?

Hvilket rart vesen er det som har proppet kjelleren full av lamper, krakker, ikeamøbler, teakmøbler opp-ned-og-i-mente, barnesenger, barnevogner, pappesker, dukker og dukkeutstyr...? Ikke vet jeg! Må være Bøfanten! Iallefall de 50 sekkene med ved....Akk å Ve(d)! ;)


Ja ja sånn kan det gå!
Resultatet av ryddinga ble at jeg tok opp settbordet jeg har i teak og satte det i stua...Ja, så ble det jo ryddig i kjelleren også da!

Er ikke favorittlampen min dette, så vurderer å pakke den ned i...tadaaam.. kjelleren, kvitte meg med den, eller bare ha den der den står foreløpig...hmm. Lurer også på å bare selge alle Ikeamøblene som står der nede. Tenker at jeg får sikkert bruk for de, men kjenner jeg meg selv rett, så kommer de sikkert mer nytt i hus, og det gamle forblir på lager...

Ha en ryddig Lørdag!

5 kommentarer:

  1. He he... kjenner meg igjen :) Dritgod følelelse å få ryddet:) Fine bilder du har tatt. Likte godt bordet!

    SvarSlett
  2. Hihi!! Vi har ikke kjeller, så hos oss er rotet - OVER ALT!! Men vi jobber med å få et ryddigere hjem da, det tar bare litt tid!

    Legg ut møblene på finn! Du kommer sikkert ikke til å angre og så kan du ta pengene du får og kjøpe deg noe mer "designete" enn ikea møbler:)

    Lykke til med ryddinga!

    SvarSlett
  3. For en fin blogg og så mange lekre ting du har! Her kommer jeg innom igjen :-)

    SvarSlett
  4. Hei og hopp! Si ifra om du skal selge lampen da. Jeg syns den var kul og kunne godt tenkt meg denne - naturligvis avhengig av pris:)

    Ha en fortsatt fin helg!
    Hilsen Fruen i Nord!

    SvarSlett
  5. teak er regnskogtømmer... fy, skamme seg

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails