lørdag 7. august 2010

Bursdag!

Snart er det bursdagsfeiring her i heimen...
Storebror blir hele 4 år i slutten av måneden!
Jippi! Det som ikke er like mye å juble for er at han ønsker seg Spidermannkake til selskapet!
HJELP!

Jeg liker det enkelt (i tillegg til at avanserte kaker er å sikte litt for høyt for meg), så da får det bli enkelt!
Blir glad for alle gode tips her!   


Måtte inn å se på bilder fra i fjor, og jeg kommer nok kanskje til å gjenta muffinsene...det er jo litt spidermann...
 Ellers må jeg lære meg å legge lista lavere. Er ikke vits i å stresse og fremstå som en som kan alt, når det ikke er tilfellet! 
Så her i gården blir det IKKE en kake formet og pyntet som en tro kopi av spidermann! 
Det blir nok en hjemmesnekret improvisert løsning og et enkelt selskap med enkel bevertning! 

For de som lurer på bildene:
Muffins kun pyntet med melis formet som edderkoppnett. - Enkelt
Firkløver kake pyntet med lekebiler, melis, Ahlgrens biler, lakrissnorer, grønn konditorfarge blandet med kokos, 
innbydelse spiddet på grillspyd og lys. - Enkelt! 
Alternativ til det søte og usunne: Fruktpinnsvin til å ta med i barnehagen. Litt over en halv honningmelon med oppskjært frukt på grillspyd! - Enkelt! 

Ha en trivelig lørdagskveld! 

4 kommentarer:

  1. Du er jo veldig kreativ, og eg forstår ikkje koss du får det te! Hadde ikkje akkurat sånne kake som du lage når me var små:)

    SvarSlett
  2. muffinsan e jo helt klart spidermann inspirert da. Synes helt klart du kan lage sånne. Går jo ann å ha rød melis på, også svart(?) spindelvev oppå kanskje?
    Fruktpinnsvin e en genial ting altså.E jo så spennanes å spise og å se på:)
    Glede mæi til å se ka du ende opp med:)
    Og helt enig med dæi, i at man treng ikke legge lista så alvorlig høyt;)
    Ha en strålanes dag videre.

    SvarSlett
  3. Jeg syns nå disse kreasjonene var riktig så kreative jeg da:)
    På facebook fins det en gruppe som heter "kakehobby" meiner å ha sett litt spiderman effekter der, kanskje du kan hente noen tips til en enkel spidermankake derfra?

    Ha en flott kveld!
    Fruen i nord

    SvarSlett
  4. Jeg er så sykt imponert! Har du laget dette? Lager du spiderman-muffins og syr klærne til ungene dine? Jeg vil ha ditt gen! Holder du kurs?

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails