tirsdag 17. august 2010

Nyheter...

...fra Bolia!
Fikk reklame i posten i dag! 
(er en grunn til at jeg vil ha reklame i posten. skulle bare ønske en kunne velge vekk noen av de) 
Syntes det var en del fint der som jeg vil dele med dere, som er litt mer miljøbevisste enn meg! ;)

Twine Bowl som også finnes i svart. Tror jeg må få hjem denne ja!

Bullet black stol. Ganske ren og fin i designet. Knappene gjorde susen, men de kunne også vært i flotte farger spør du meg ;)


Flip sofabord med mange oppbevaringsrom.  Praktisk.


Herlig krakk fmed navn Icone. Finnes i flere farger.

Ora puff med tøff fargerik glidelås som gjør hele puffen synes jeg.

Farma pyntevase...hva er det med meg og vaser og boller? Kan ikke få nok, men vet ikke hvor jeg skal sette de!

Rocking Raymond. Ganske stilig gyngestol, men velger her å holde meg trofast til men Eames! ;)

Alle bilene er fra Bolia.com

Hva syns dere? Mye fint, eller litt for sterk kost på en tirsdagskveld?

6 kommentarer:

  1. Jeg tenkte akkuratt det samme da jeg fikk reklamen dumpa i postkassen i går... Glad jeg har reklame;) SYnes det var MYE nytt kjekt å se, i tillegg til at jeg som grafisk designer likte veldig godt hele utformingen på reklamen.. et godt eksempel til etterfølgelse for andre interiør/møbel kjeder... Klem

    SvarSlett
  2. Hei på dæi!
    Oi her va det mye lekert!
    Likte veldig godt stuebordet, kunne godt hatt det ja:)
    Kanskje æi skulle tatt mæi en tur til Bolia for å titte litt:)

    SvarSlett
  3. Jeg liker bolia kjempegodt Mye flott du viser

    SvarSlett
  4. Oi mye bra ! likte veldig godt skåla og puffen :)
    Vi er på jakt etter ny sofa , og vi vurderer bolina ;)

    Ha en fin dag i morgen :)

    SvarSlett
  5. Det blei litt sterk kost på meg... for eg fekk lyst på så og sei alt :o)

    Rettelse: ALT!

    SvarSlett
  6. Masse fint! Jeg likte den øverste stolen du viste frem, men ville nok helst at knappene skal være som de er.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails