lørdag 30. oktober 2010

Vipp til kjøkkenet.

Jeg må innrømme at jeg har en del fra Vipp på min ønskeliste!
Holger Nielsen har gjort det stort på det som begynte med et estetisk flott søppelspann, og nå har de utvidet sortimentet enda litt til.
 

 Salt og pepperbøsse.
Brødboks. 
Oppvasksett. 
Sliter litt med fornuften ved å bruke så mye penger på f.eks en såpedispenser og søppelspann, mot det å gå for det estetiske og kvalitet. 
Hjelper heller ikke på at de nå har komt med nye produkter for kjøkkenet. Fint at jeg ikke skal ha mer på kjøkkenbenken, for å gjemme noe så fint (og dyrt) i et skap hadde vært helt uaktuelt!
Hva synes du? 
Foto: Casanova 

3 kommentarer:

  1. Jeg syns godt du kan ønske deg noen vipper jeg! Du kommer nok ikke til å ville bytte det ut når det først har kommet i hus :) Penger kan man alltids spare andre steder ;)

    SvarSlett
  2. her står også en vipp søppelbøtte på ønskelista. De tingene som har kommer i tillegg vil jeg ikke bruke pengene mine på. Da sparer jeg heller til oppussinga av huset vårt. Kjøkken og vaskerom står for tur:)
    Søndagsklem fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Kunne tenke meg et vippspann så får håpe at nissen endelig tar til fornuft i år.. hihi..

    klem

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails