tirsdag 21. desember 2010

Jeg har lært...

....at det kan lønne seg å følge de advarslene som står på pakken.

På krakkene fra Ikea står det at den ikke skal malest, og sikkert det som lignende er. 
Hvor farlig kan det være tenkte jeg....sikkert bare sånn idiotsikker greie p.g.a. amerikanerene.
Smurte på tapetlim og limte på tapet.
Godt fornøyd med resultatet og meg selv.

Sånn var krakkene: 


Sånn ble de:

 Og sånn ble det endelige resultatet:
 Ja, altså tapeten byttet ikke plass av seg selv altså. Det hadde vært spesielt det!

Flott ikke sant? 
Tapeten løsnet, så der kan jeg se. 
Er vist ikke bare dumme amerikanere, med et søksmål i lommen dette gjelder for.

What to do what to do?
Noen som har opplevd lignende?
Tror jeg skal prøve å slipe overflaten litt å prøve igjen.
Hva tror dere? 

Ha en fin innspurt på jula, 
med eller uten tapettrøbbel! 

7 kommentarer:

  1. Bare smør over med hobbylakk, så sitter den som støpt. :) Her er den like fin, selv om den blir brukt hver eneste dag! :)

    SvarSlett
  2. Ville pusset toppen litt med sandpapir. Så får du løftet litt på fibrene i treverket, og limen kan sige nedi. Da sitter papiret.

    Lykke til!

    SvarSlett
  3. Synes du har så flott blogg!
    Legger deg til på lista mi, for her vil jeg gjerne komme igjen!

    Ha en deilig kveld, du flotte, krative kvinne!

    Klemmer fra An-Magritt

    SvarSlett
  4. Så dumt! De som var så utrolig fine!

    SvarSlett
  5. Jepp, litt pussing hjelper nok, underlaget ditt har nok vært for glatt. Jeg har kjøpt et spraylim på fargehandelen som fungerer bra på det meste, men husker dessverre ikke i farta hva det heter. Det er mye "seigere" enn tapetlim.

    SvarSlett
  6. Tenker og at det vil hjelpe godt dersom du pusser litt først, og så lakker litt over igjen ;)

    Lykke til, og God Jul ♥
    Hilsen Nina

    SvarSlett
  7. Så dumt.De var jo knalltøffe.Og så utrolig flotte barnerom under her:)God jul t dåkke;)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails