fredag 12. august 2011

Fluer og trofè....

Ny mobil og nytt trofè på en og samme dag.
Viktig å slå to fluer i en smekk.
Nå lurer du vel om jeg skal henge en flue som trofè på veggen.
Sikkert mange som skulle likt å være flue på veggen her,
men den gang ei....

 






For de som lurer er denne kjøpt på Bolia.
Jeg simpelthen digger Bolia sin nye kolleksjon.
Så utrolig mye kult. 
Digget flere av sofaene, bordene...vel jeg falt for omtrent alt.
Også dette rådyrhode da.
Relativt billig var det også; 269 kr og 10% avslag.
Vet ikke hvor det skal få henge enda,
men måtte bare prøve det på veggen på et allerede eksisterende oppheng.
Hadde tenkt på soverommet sammen med flere familiebilder,
men det er nesten for fint til å "gjemme" det vekk der.

Hva tror du?

Ha en aldeles strålende helg!


4 kommentarer:

  1. MASSE fint på bolia nå ja... fikk en reklamebrosjyre fra de i posten idag, så jeg må nok ta turen :)

    Ha en fin fredag!!

    Klem

    SvarSlett
  2. Dritkult!

    Du må ha det fremme...
    ...jeg så noen som brukte et slikt trofe til å henge smykker på. Det var også innmari kult!

    Fin hælg te dæ å! Klæm

    SvarSlett
  3. Knallfin hjort på veggen der, ja! Ville definitivt ikkje gøymt den vekk...

    Og så flott brudebilde! Reknar med at smilet satt laust resten av dagen..;-)

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails