lørdag 3. september 2011

Oppgradering....

...av barneklær.
Nå nærmer det seg kaldere og surt vær, og da må blant annet vinterklær i hus.
I tillegg så vokser jo barna som uvær.
Før en har fått somlet seg til å ta i bruk et plagg noen ganger,
har de jommen meg vokst ut av det.


Da er netthandel greit å ta i bruk.
Og spesielt butikken Sam og Sofie.
Der har de både interiør og barneklær.
Det liker vi!
En slipper å drasse med unger som helst vil være hjemme å leke,
inn i den ene butikken etter den andre,
men heller sitte henslengt og avslappet i sofaen og bare trykke på
et par taster...en gang til...enda en gang.
Ups! der forsvant denne månedslønna.
Ja, ja det kommer alltids en ny månedslønn.

Buksen på bilde over må være en av de
kuleste barnebuksene jeg har sett på lenge.
Bukse fra I dig denim.
Den får jeg kjøpe når Storebror trenger ny bukse.
(Jeg klarer tross alt være litt fornuftig)

Ellers er jeg godt fornøyd med vinterdressene fra Molo,
så da går vi for den i år også.



Søt selebukse til vesla også fra Molo


Skjønn sommerdrakt for en liten tass fra Norlie.
Og, nei det er ikke ting på gang her om noen lurer.
Ikke julepresang i tankene heller.
Hallo! Her i huset er det problemfyllt å planlegge mer enn tre dager frem i tid.

De fineste sko fra Bisgaard


Så klarte jeg ikke motstå denne såpen.
De dufter helt fantastisk!
Ikke feil at de ser veldig fine ut også ;)

Dette var litt av det som ble klikket oppi handlekurven inne hos Sam og Sofie.
Kunne fort blitt mer.
Ble heldigvis reddet av et lite innslag av sunn fornuft.

Lar du deg lett rive med når det kommer til netthandel?

12 kommentarer:

  1. Om jeg ikke lar meg rive fullstendig med, så er jeg i hvert fall veldig ivrig på netthandel. :) Barneklær er det fort å bli ivrig på. Jeg klarte å svi av en god prosentandel av månedslønna på Pomp de Lux-party i dag. Men jentene blir jo fine da. :)

    SvarSlett
  2. Jeg kjøpte kanskje mer før...
    Ting som jeg syntes var vakkert, men ikke praktisk. Med to unger i friluftsbarnehage gikk det i mest praktiske klær og fine klær og sko ble vokst ut av uten at de egentlig fikk brukt det så mye...

    Den buksa var råtøff da og armbåndet likeså. Heter det egentlig armbånd når gutter bruker det? Uansett, tøft ;)

    Hu eldtste på 8 kan jeg bare glemme å kjøpe noe til. Vi har så forskjellig smak..hehe...Eller forresten her om dagen fant jeg en kjoletunika inne hos Jubel som hun sa seg enig i. Den var vell kanskje mer vakker enn praktis den å, men litt kult skoletøy må man ha. Jeg elsker for eksempel Bisgaardstøvler, kontra skofusstøvler..

    Akkurat nå driver jeg og sikler på en kjole til meg selv. Inne hos svenske Rino. Har du sett de kjolene? Dritlekre...

    Er så skravlesjuk i kveld..hehe...gubben og ungene er i Oslo Spektrum på junior grand prix. Snille tanta hadde gratisbilletter og ungene jubla!!

    Fin søndag te dæ og dine! Smil og klæmmer sendes din vei fra Oslo...

    SvarSlett
  3. Oioi, de hadde mye fint! Molo er et av mine favorittmerker. Såpen du har kjøpt har vi på kjøkkenet as we speak ;)

    SvarSlett
  4. Ja, høsten betyr innkjøp av nye klær til ungene. Jeg har litt større barn, så klær kjøpes helst i butikk med ungene på slep....pes... Uansett, klær på denne tida er alltid dyrt! Det skal være så "orntlige" klær på denne tida av året, nytter liksom ikke med et par tøysko! Nei, nå er det vanntett og vindtett som gjelder både i sko og tøy!
    Ellers liker jeg godt å shoppe interiør ting. Venter på et bilde fra Hagedornhagen...
    God søndag til deg :)

    SvarSlett
  5. Takk for tipset! Den nettbutikken skal jeg jammen kikke innom en dag:) Det trengs og oppgraderes her også;)
    Ha en fin søndag:)

    SvarSlett
  6. Vi har akkurat kommet oss på nett og feirer med et blogglotteri. Kom innom oss og bli med da vel. Flotte premier!!!

    SvarSlett
  7. Så mange fine ting du har handlet på nettet :) Jeg er ikke så flink til å handle på nett jeg.
    Tusen takk for at du vil være med på min GA, og at du vil følge meg :)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  8. Å, ja, jeg er ganske god på netthandel ;) Altså, jeg er da fornuftig, men jeg syntes jeg får tak i så mye mer spennende ting, og da særlig barneklær. Det er stort sett det jeg handler på nett. Butikken Sam og Sofie er en stor favoritt. Han akkurat fått en vinterdress fra Molo derifra, virker kjempebra! Og Bisgaard er også en favoritt ;) Mange favoritter i grunn! God søndagskveld! Ellen

    SvarSlett
  9. Liiiker nettshopping! Ofte synes jeg det er blir mer gjennomtenkte kjøp enn om jeg går i butikken.
    Jeg putter ofte en masse i "handlekurven", for så å sammenligne og sortere bort etterhvert. Slikt er jo ikke så lett når man går fra butikk til butikk.
    Også er det jo greit å slippe å drasse ungene rundt.
    Når det er sagt, synes jeg det er veldig koselig å være i byen iblant. Men helst dersom man ikke stresser rundt og har en lang liste over ting man må ha:)

    Mye fint du har plukket fra SamogSofie! Jeg har kjøpt flere av de samme plaggene, og er strålende fornøyd med alt sammen:)
    Gleder meg til å se alle høstnyhetene som er på vei inn!
    Nå trengs det en skikkelig oppgradering i garderoben til ungene! (Forsåvidt trenger jeg det like mye, men det er en annen sak....:))
    Syntes jeg nettopp fylte opp med sommerklær, men det hjelper ikke så mye når gradestokken etterhvert synker...

    Fin ny uke til deg!
    Klem:)

    SvarSlett
  10. Hei, så hyggelig å høre fra deg! Knappebrettet fikk jeg rett og slett for noen år siden av moren min som driver med tekstil. Har derfor ikke kjøpt det noe sted:)

    SvarSlett
  11. oh,yes.

    og så er det så enkelt.
    en knapp, og vips..og ups..og jaja.

    elsker Molo.

    SvarSlett
  12. Tusen takk for bursdagshilsen:)
    Taj Mahal var fantastisk, herlighet for et underverk!

    Heldige du som skal til Dubai. Dubai er også fantastisk, så du kan bare begynne å glede deg ja!

    Og når det kommer til nettshopping så er jeg nok en racer på nettopp det.

    Klem E

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails