mandag 24. september 2012

Inspirasjon....

Etter jeg oppdaget flere brukere på Instagram, 
har blogginga blitt nedprioritert.
Så mye inspirasjon, og så mye nytt å oppdage.
Jeg klikker meg inn på nye sider, 
oppdager nye merker og nye blogger hver dag.
Når jeg får kommet skikkelig inn i Pinterest også, 
så tror jeg dette bare eskalerer videre.
(Ja, jeg er litt treig av meg...)
Det blir rett og slett lite tid til blogging....



En av mine nye inspirasjonskilder 
er ei som sikkert er vel kjent hos mange allerede.
Deborah, eller Apiceofcake82 som hun kaller seg på Instagram, 
bor i en lekker bolig i Scotland.
Hun har en utrolig gjennomført stil og jeg elsker bildene hennes.
Du finner henne også på Pinterest her
og hun er gjesteblogger hos den fantastiske bloggeren A Merry Mishap
A merry Mishap er forresten også en ny inspirasjonskilde jeg fant via IG, 
som  også fortjener eget innlegg. 
Disse damene har stil!









Jeg skal ikke stikke under en stol at det er mye her som står på min ønskeliste.
Digger stolen Diamond Lounge Chair på siste bildet. 
Pleddet som ligger over sofaen fra Pia Wallèn
Klokken, flere av posterene, puten fra Fine little day
og Stendig kalenderen som ikke vises på bildene her, må jeg bare ha!
Den ønskelisten blir liksom ikke mindre med årene....sukk!

Jeg kunne nok ikke hatt det like sort hvitt i alle rom selv, men i noen:
Absolutt!

Alle bildene er forresten hentet inne hos en annen finfin og velkjent blogg: 
Emmas Designblogg.

Hva synes du om denne stilen?


8 kommentarer:

  1. Jeg kender det, inspirationen kommer fra alle siderne øjeblikket, men man må prøve at fokusere på få ting ad gangen, så der også kommer noget ud i den anden ende. Jeg elsker også A Merry Mishap :-) jeg er by_bak på instagram, hvis du skulle have lyst til at følge :-)

    SvarSlett
  2. Jeg liker jo selvsagt de samme som deg på IG;) Og IG må være den beste oppfinnelsen siden..... Ja, ikke vet jeg;)
    Fantastiske bilder her! Og mye som står på min ønskeliste også!
    Både til meg selv og til butikken! Fine little day har vi fått til butikken, og det merket ble oppdaget gjennom IG;) Snart er det et nytt "IG" merke på vei også;)

    Ha en herlig dag! (I dag grad det kan bli herlig i denne stormen...)
    Klem!

    SvarSlett
  3. Lekre bilder av et fantastisk hjem!!
    Jeg har enda ikke kommet meg med på Instagram, redd for og bli hekta på enda en ting:)) Håper ikke det tar helt over for bloggingen, for det er mye koseligere her syns jeg;))

    Ha en fin dag ♥

    SvarSlett
  4. Så mye lekker inspirasjon :-)
    Jeg er på IG, men ikke så aktiv selv..... Har liksom ikke helt funnet ut av det....
    Jeg er litt treig med sånne ting :-)

    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  5. Elsker stilen, helt og holdent! :-)

    SvarSlett
  6. Takk for at du deler bilder!! Begge de navnene kjenner jeg jo fra Instagram, så det var gøy å se oversiktsbilder fra hjemmene deres :) Håper din tirsdag er super så langt :) Klemmer fra @minutter

    SvarSlett
  7. Herlig og veldig "min stil" (selv om jeg på langt nær har det så ryddig ;))

    Kirsti elisabeth

    SvarSlett
  8. Digger stilen! Kunne glatt vært hos meg (minus de hvite golvene - er ikke så glad i å støvsuge/vaske!). Jeg ville nok hatt litt flere fargeklatter også, når jeg tenker meg om.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails