mandag 29. oktober 2012

Bloggtips


Det er så mange gode blogger der ute 
som fortjener litt ekstra oppmerksomhet.
Idag vil jeg vie et innlegg til den fine bloggen Mella og Malla.
Linda som er personen bak bloggen, er kjempeflink til å bruke farger, til å sy de flotteste ting, og til å mikse nytt og gammelt.
Du har kanskje allerede oppdaget bloggen hennes,
men uansett kommer det et bilderas her :)










Fint ikke sant?
 En blogg som absolutt er verdt et besøk synes jeg.

Ha en finfin ukestart!

12 kommentarer:

  1. Ja, veldig...
    Elsker stilen og smaken hennes!
    Så fin og inspirerende miks :)
    Fint med fremsnakking også ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Oi, så stas!! Morsomt å se bildene satt sammen slik, ser jeg er glad i gult og turkis, hehe:)
    Tusen hjertelig takk, fine du!
    :D

    SvarSlett
  3. Flott tips for meg som er ute på bloggrunde over en morgenkaffe i dag :)

    SvarSlett
  4. Den bloggen er en favoritt hos meg. Fint med fremsnakking! :)

    SvarSlett
  5. oj, den så fin ut
    kjekt å få tips til nye blogger - og ny inspirasjon.
    din er jo også fin, da, vettu! :)

    klem fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
  6. Har ikke vært innom der, takk for tips! Alltid kjekt å oppdage nye blogger:).

    SvarSlett
  7. Kjempefin blogg- har den på listen. Det er jo blitt så mange blogger der ute..så fint at noen kan tipse om sine favoritter;)

    SvarSlett
  8. Jeg liker stilen hennes så godt. Fine bilder og vakre farger. Også er hun så flink til å sy! En av mine favoritter også. Hyggelig med fremsnakking ja.

    Fin dag til deg!
    -malla-

    SvarSlett
  9. Så kjekt med framsnakking :-)
    Det liker vi!!
    Og denne bloggen var kjempe fin, nå skal jeg kose meg med å lese mer av den.
    Ha en flott dag!
    Klem

    SvarSlett
  10. Takk for tips, så jo super ut! Skal klikke meg videre nå :-)

    Ha en strålende dag videre!

    SvarSlett
  11. Å så flott, takk for tips til ny blogg å titte innom :)
    Ha en riktig flott uke!
    klem Mari

    SvarSlett
  12. Oi, så mye fint! Tusen takk for tipset! :) :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails