søndag 13. januar 2013

Hvilken dag er det i dag?

Jeg kan i alle fall ikke skylde på manglende kalender
dersom jeg glemmer hvilken dag det er.
Nå har kalenderen med stor K kommet opp på veggen.
Stendig kalenderen var jeg så heldig å få til jul,
og jeg er superfornøyd.
Den har fått plass på kjøkkenet, så får vi se om den blir flyttet på. 
Kjenner jeg meg selv rett, blir den ikke det.... 



For et ryddig kjøkken tenker du kanskje nå!
Snur jeg meg derimot noen grader med klokka, åpenbarer sannheten seg:




Og her ser du den andre kalenderen. Den glemmer jeg å snu hele tiden, 
men nå har jeg også hatt disse bildene på dataen noen dager, 
så jeg er ikke sååå elendig som det kan se ut som her. ;)


Ha en trivelig søndagskveld!

Tusen takk for alle hilsener på forrige innlegg.
Rekker dessverre ikke innom dere alle,
men setter pris på hver og en kommentar! :) 



15 kommentarer:

  1. Kul den der kalenderen!
    Sko hatt an her...
    Og herlig rot, sånn er det her 24/7, nesten... :)

    SvarSlett
  2. Stilig! og den gjorde seg godt på ditt kjøkken:)
    fin søndagskveld til deg også:)
    klem nina

    SvarSlett
  3. Kjempefine kalendere! Og du, hvor ha du fått tak i den sorte? har sååå lyst på ein slik;)
    Fin søndagkveld og ukestart:)

    Klem Gina

    SvarSlett
  4. koolish... :) lit rot har vel vi alle... knall kule ting på kjøkkenet ditt, elsker svart hvitt :)

    Glad jeg fant denne stilige bloggen din..

    Klems Diana.

    SvarSlett
  5. Hvor er den bare fin din nye kalender! Og den ser så flot ud der på væggen:0)
    Kh. Louise

    SvarSlett
  6. Den kalenderen er så råflott!
    Jeg kjøpte den andre rett etter deg på messa :-) og ja, jeg glemmer å snu den ofte jeg også :-)
    Men stilig er den!
    Rot har vi alle..... Jeg har rett og slett blitt blind for det :-)
    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  7. Kjempestilig kalender:) Og litt rot høyrer heime på et kjøkken!!

    SvarSlett
  8. stor kalender ja, men den va kjempe kul!:)

    tusen takk for kommentar på stuebordet, me e ganske fornøyde sjøl. men det va ein stor jobb ja:)

    SvarSlett
  9. Hehe - la akkurat ut et lignende innlegg, foran og bak kamera. :) Godt å vise "baksiden" noen ganger også..

    SvarSlett
  10. Herlig innlegg :) LIKER LIKER!

    Ønsker deg en fortryllende start på uken!
    Her skal kvelden tilbringes med en kjær venninne, jeg som hater å shoppe skal faktisk bli med henne på shopping (grøss og gru) - hva man ikke gjør for de man er glad i *smile*

    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett
  11. Aiai, den var KUL!
    Sånn vil jeg ha ja:)
    Eller den andre du har der... det er bare det at de er litt dyre for januar-lommeboka, hehe;)

    Ha en fin fin kveld ♥

    SvarSlett
  12. Namnam, jeg liker begge kalenderne! Meeen... nøyer meg faktisk med en printa ut fra nettet i år :-o Hadde ikke hatt veggplass heller, så det i grunnen like greit, snøft ;)

    SvarSlett
  13. Love your kitchen! Where did you buy the calendar?

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails