søndag 20. oktober 2013

Nye gulv...

De som følger meg på Instagram, har nok sett at jeg har 
malt gulvet på det ene jenterommet hvitt.
Det ble akkurat som nye gulv. 
Nå skal jeg se hvordan det fungerer i praksis og hvordan jeg liker det,
før jeg eventuelt vurderer å male flere gulv i huset.





Jeg pusset først lett med pussepapir, vasket med salmiakkvann og malte hele fire strøk. Hadde nok ikke trengt mer enn tre strøk, men regner med det blir litt skraper 
og da tåler det iallefall en støt. ;)

Her er hvordan det var:


Hva likte du best?


I just painted the floors on my girls room white.
Now I have to see if it is a lot to maintain or if I can paint other floors in the house white.
You can see the before picture as well. 
What did you like the best?

16 kommentarer:

  1. Det nye var superlekkert!
    Blir spennende å høre hva du synes :-)
    Fin ny uke til deg.
    Klem Vibeke

    SvarSlett
  2. De ble jo helt nydelig. For en forskjell!

    SvarSlett
  3. Hihi så klart eg likte best det nymalte:)har så lyst å male gulvet i stova,det eineste gulvet som ikkje er malt og det skal eg men må ta et prosjekt om gangen:)
    Ny fin veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Uten tvil nå, ble knallfint:-)

    SvarSlett
  5. Jeg må faktisk si at jeg likte det best før... Hvite gulv er slett ikke meg. Syns rommet mister helt "tyngden". Men, det er nå min smak, jeg skal nå alltid være litt vrang og vanskelig!

    SvarSlett
  6. Veldig lekkert! Mye finere som malt:)

    SvarSlett
  7. Har malte gulv på barnerommene her-og er fornøyd med det- selv om de nok trenger et nytt strøk etterhvert- det ble superfint hos deg;)

    SvarSlett
  8. Så fint!! Lyst og rent Ü
    Er det gulvbelegg eller laminat du har malt?
    Vurderer selv å male gulvbelegg på ungenes rom etter hvert...

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og takk! Det er parkett vi har malt.

      Slett
  9. Utrolig lyst og lekkert. Får lyst på hvitt gulv jeg også når jeg ser slike fine bilder :D

    SvarSlett
  10. Urtrolig flott med lyse gulv, det får frem fargene i interiøret syns jeg ! :) Bra jobba, håper det holder lenge :)

    Stor klem fra Lite hi

    SvarSlett
  11. Ååååå! Jeg ønsker meg hvite gulv! Synes det ble utrolig fint :) Jeg får nok aldri hvite gulv, for min kjære nekter.. men når vi om noen år sliper gulvene, skal jeg nok få til litt hvitpigmenter i lakken i alle fall ;)

    Veldig fint og inspirerende ble det :)

    SvarSlett
  12. i prefer white, the decor is highlighted.

    we must wait to see if it is easy to keep clean ? !

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails