fredag 11. oktober 2013

Nyfødt.

Jeg elsker nyfødte babyer.
Ikke det, jeg elsker de når de blir større også, 
men det er noe helt eget når de er nyfødte synes jeg.
Lukten, grimasene, når de krøller seg sammen 
som en ball, at de er så bittesmå...
Åh en kan bli babysyk av mindre.
Siden jeg ikke har planer om å få flere barn, må jeg låne andre sine,
og idag har jeg fått ta bilde av den nydeligste jenta du kan tenke deg.



Åh er hun ikke bare utrolig søt?

Jeg trenger å øve mye mer på fotografering og i Photoshop er jeg helt blank.
Må google hvert museklikk, så et kurs merker jeg står høyt på ønskelista.
Dersom dere har noen gode tips så bare kom med de.
Denne gangen har jeg da iallefall prøvd litt.


Ha en strålende helg da dere.

4 kommentarer:

  1. så fantastisk nydelig... Det er helt spesielt med babyer- og det varer så kort... har prøvd å bestille et sånnet skjørt på ebay, men det kommer ikke i posten :( Muligens jeg ble litt lurt av den jeg bestilte av. kjedelig. Veldig fint bilde.

    SvarSlett
  2. Så utrulig skjønnt bilde,dei er jo bare så skjønne desse små:)
    Ønsker deg ein fin lørdag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Å, så herlig! Enig med deg, det er noe veldig spesielt med disse små nyfødte babyene, love it! Bildet var jo bare helt herlig!! :-)
    Klem fra fargehverdag

    SvarSlett
  4. Nydelig lita tulle! :) Du finner jo mye om Photoshop på YouTube, men jeg skjønner den der om kurs.. jeg kan litt, men det er stadig ting jeg lærer som er smarte. Og samboern min er ganske flink, så jeg burde jo i grunnen bare få et kurs hos han! :-D

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails