onsdag 2. oktober 2013

Zara

Jeg må inrømme at jeg er svak for Zara.
De har mye fint til en ok pris.
Kvaliteten er ikke alltid den beste, 
men det forventer jeg nesten ikke til de prisene.
Anyway den nye lookbook Mini er utrolig vakker og tiltalende og den er laget av flinke April and May.
Liker det jeg ser.










Jeg plukket ut noen favoritter som jeg ville hatt til mine barn.




Det er så mye mer morsomt å se på klær til barna enn til meg selv...

Og for ordens skyld er det ikke noe sponsing med i bildet.
Likte bare lookbooken så godt, samt at jeg liker klærne.
Zara er velkommen til Jæren :)
I mellomtiden er nettbutikken deres en liten trøst.

Liker du Zara?

Ha en fin kveld!

4 kommentarer:

  1. Her i byen ble det Illums i stedet for Zara. Det syns jeg egentlig er helt greit. Ikke så stor fan av Zara, foretrekker å kjøpe klær med litt kvalitet. Men mye fint har de. Likte den grå kjolen med gule ruter. Den kunne jeg gjerne hatt i en voksen utgave...

    SvarSlett
  2. Masse fint,har nesten aldri vært på Zara må jo heilt til Oslo eller har dei nettbutikk?
    Nyt dagen!
    Klem

    SvarSlett
  3. Zara har mye fint, ja. Den metallskyen likte jeg veldig godt, slikt er jo enkelt å lage selv ;)
    Og du, jeg ser at den setningen min var litt teit - jeg hadde liiiitt mer klær på enn så, hehehe!
    Linda:)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails