mandag 29. juni 2015

Lampedilla

*sponset innlegg*

Jeg har en ting for lamper og stoler.
Elsker det.
Gleden var derfor stor når jeg fikk en ny lampe fra Flexa Play-serien som Bohus fører.
Egentlig er det en barnelampe, 
men jeg er så egoistisk at jeg har den i stua.
Den er jo så lekker.
Så får vi heller se om den får flytte på seg til et barnerom om en stund ;)



Barneseng fikk jeg også, men den skal få slippe å stå i stua, selv om den er aldri så lekker.
Den får dere se mer av i neste innlegg.

Ha en fin ny uke!


I got a new lamp from Bohus.
It's from the collection Flexa Play.
I love lamps and chairs.
That's my thing! ;)
So even though this is a children's lamp,
I placed it in the Livingroom.

Have a nice week.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails