tirsdag 3. november 2015

Nytt på barnerommet

*sponset innlegg*

Jeg har fått en ny hylle fra Jollyroom
Hyllen er fra Alice & Fox, og der har de mye fint.
Jeg liker ikke at de har kopier av kjente designmøbler,
men de har mye annet fint som ikke er kopier. 
Det er også salg på mye der nå,
så verdt å sjekke ut.
Jeg fant en usymmetrisk hylle jeg likte som jeg ikke har sett før.
Den passet perfekt på det ene jenteromet.



Fin hylle og ei fornøyd jente.

Ha en fin dag!

I got a shelf from Jollyroom.
It´s from the brand Alice & Fox.
They have many nice things, but I'm not very fond of the replicas they have.
Still they have a lot of nice products that aren't replicas,
so it's worth checking out.

I love this shelf here used as a night stand.
My girl is also satisfied.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails